duminică, 27 aprilie 2014

Terente regele baltilor

        Acum 2 saptamani am participat la etapa a 2-a a cupei Cormoran, organizata de complexul Cormoran de la Uzlina, iar impreuna cu coechipierul meu Ion Viorel am incercat sa facem o figura frumoasa si sa incercam sa fim macar tangentiali podiumului. 
        Incinta de la Cormoran este poate la aceasta ora cea mai importanta si mai cautata pista de concurs si nu numai, din Romania, iar numarul si dimensiunile stiucilor prinse inainte de acest concurs ne dadea sperante mari. Cum si eu si Vio  cunosteam incinta cat de cat, aveam mari sperante. Organizarea nu s-a ridicat la nivelul LRS sau alte concursuri private la care am participat, mancarea de slaba calitate fiind in continuare un dusman al instalatiilor sanitare la aceasta s-a adaugat ceea ce ar fi putut dauna unui pescar de competitie si anume ARBITRAJUL. Am crezut ca vom avea parte de conditii macar asemanatoare concursurilor precedente insa personajul principal al concursului,zis si Terente, un comunist, fost sef pe la anapan, incercat sa puna stapanire pe clasament prin cantariri din Kilogram inLivre si invers, mai mult decat atat , a lasat la liber bibani cat talpa de la bocanc sa se zgudure in sacii de pastrare a unora dintre concurenti. 
       Pana la urma nu conteaza! Daca prindeam 40-50 de  kg ne aflam si noi macar pe langa castigatori, iar daca Dr Kill nu trecea in viteza cu 100 km/h pe langa barca noastra, unde de asemenea pescuiam poate mai ardeam 2-3 stiucaline. Nu conteaza!!! Am prins, ne-am simtit bine, ne-a plouat, ne-a batut soarele, ne-a batut arbitru, ne-a batut la curu` gol, ne-a udat Killu` si Roibu, ne-a pozat cineva, ne-am simtit importanti, a fost frumos. In final eu si Viorel am ocupat locul 7 fara a face vreo contestatie sau plangere asa cum au facut altii, abuzand de slabiciunile de memoriei ale Marelui Terente.







  
 
   Colac peste pupaza, am prins si am scapat si ne-am bucurat folosind urmatoarele: Spinnerbait&Guma, gume mici  naturale, voblere, crankbait, Weedless&more. Am adunat 31 de kg bubuind la inceput si la sfarsit de mansa cele mai multe bucati. Cea mai mare stiuca a fost prinsa de Vio` de 5,5 kg, o frumuseste de stiuca.                                          
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu