sâmbătă, 23 martie 2013

Training cu salai



       Anul acesta va fi un an plin de provocari pentru mine. Intre dizertatie si locul de munca, am decis sa ma inscriu in campionatul national de spinning. Probabil ca ramasesem fara idei de a cheltui banii, sau poate  hobby-ul a devenit obsesie... nu stiu, cert este ca incepand cu saptamana viitoate se va deschide calendarul competitional de pescuit la rapitori 2013, prin Cupa Ligii, ce se va desfasura pe lacul de baraj Stolnici, din judetul Arges.

      Speciile tina vor fi salaul si bibanul si se vor lua in calcul doar cei mai mari 5 pesti din fiecare categorie. Pentru a putea spera la un loc cat mai bun intr-o competitie, trebuie sa te antrenezi. Ideal ar fi sa mergi la pescuit pe pista pe care se va desfasura concursul, cel putin o data, asta daca timpul si bugetul iti permite, pentru a putea gasi locurile "fierbinti" cat si sa afli despre modul de hranire a pestilor. Pentru a nu-ti iesi din mana, variantele cele mai  apropiate de casa vor reprezenta intotdeauna un prilej bun de antrenament , iar costurile vor fi diminuate la maxim.    
     In cazul meu, am ales sa pescuiesc in apropiere de casa, pe baltile in care stiam ca exista salau iar odata cu apropierea evenimentului, sa fac o iesire la Stolnici.

     Am ales sa fac o prima iesire de control pe lacul Crevedia... din pacate rezultatul a fost dezamgitor. Nici vremea nu a tinut cu mine, afara fiind 3 grade celsius si vant moderat. Nu pot arunca vina pe vreme insa si aceasta reprezinta de multe ori un factor decisiv in hranirea pestilor.














    Pe viitoarea pista de concurs de la Stolnici am avut putin mai mult noroc, terminand partida cu 3 pesti punctabili. Nefiind echipat cu sonar am pescuit aleatoriu. Ceilalti pescari prezenti pe balta, dotati cu echipament de detectare, au avut un succes rasunator, astfel ca la final de partida, agrafele lor de pastrare erau pline chiar si cu cate 2 salai pe fiecare agrafa. Din pacate nu va pot pune la dispozitie imagini cu capturile lor, datorita drepturilor de autor, nefiind eu fotograful.

 Am adaugat mai jos cateva imagini cu capturile mele din ziua respectiva





        Cei ce doresc sa mearga la pescuit pe lacul Stolnici pot lua informatii importante doar citind ultimul numar din revista Aventuri la Pescuit. 

Va urez un  weekend placut, fire intinse si betie usoara!! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu