marți, 25 noiembrie 2014

O vara cu stiuci !



   Am avut o vara extrem de aglomerata si agitata la serviciu, iar fiecare moment sau zi libera a fost din plin utilizata mergand la pescuit.
   Lucrez intr-un hotel de 4* cu un flux de peste 350 de turisti pe zi, iar orice ocazie de limpezire a ochiului cu niste pesti frumosi si peisaje frumoase era absolut necesara.

    Secretul e sa fi putin suparat ! Da !  Nervos fiind, dupa saptamani grele cu turisti nemultumiti, am decis sa plec la pescuit cat mai repede ca sa pot salva ce mai ramasese din mine. Am plecat dis-de-dimineata la drum, in jur de ora 4, schimband 2 autobuze si luand trenul, spre o zona de la Nord de Londra, unde stiam ca este frumos si ca as avea sanse sa prind si peste.

     Suparat si cu gandurile inca la servici, ceva reuseste sa ma trezeasca si sa stearga acele memorii oribile care se derulau in nestire in capul meu. Multumesc doamna stiuca pentru prezenta! Ne-am pupat, ne-am iubit, ne-am despartit cu bine ! A fost si este cea mai mare stiuca prinsa de mine vreodata. Nu am avut dispozitiv de cantarire cu mine si nici ruleta, dar masurata cu atentie pe langa lanseta, am realizat ca a avut aprox. 105 cm si in jur de 9-10 kg.

   Pe tot parcursul anului am reusit sa ies la pescuit macar 1 data pe saptamana, descoperind locuri noi si desigur incercand o multime de gume si voblere.
  Nalucile cele mai de succes au fost gumele Gambler, Bass Assasin, Fox Rage, Mann`s, Big Bite Bates, Reins, iar din gama nalucilor hard se enumera in special DUO apoi Izumi, DUEL si Savage Gear,








     Saptamanile grele au continuat insa singurul lucru care m-a mentinut viu, a fost gandul ca in curand ma voi duce iar la pescuit ! Mai jos cateva poze din partidele din aceasta vara.


















 






Va imbratisez prieteni si nu uitati sa va distrati  si sa iesiti in natura de cate ori aveti ocazia !
 Catch-Photo-Release !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu